De 2e dag aan zee

14 augustus 2015 - Hua Hin, Thailand

Vandaag de laatste volledige dag in Thailand. Lekker uitgeslapen, gezwommen, lunch deze keer met het gezin, broodjes kroket en toast gegeten.
In het zwembad waterpolo gespeeld.
Om 16.00 uur tijdens het happy hour met andere families aan de cocktail gezeten.
Vanavond eten in het dorp en morgenavond vliegen we weer terug naar Nederland. Home s weet home.
Guido

1. Jeroen:
    14 augustus 2015
    Geniet nog maar volop van deze laatste (volledige) dag in Thailand. En hoewel jullie morgen ook nog daar zijn, zal het (uit ervaring) toch anders aanvoelen.

Ik heb in ieder geval de afgelopen drie weken erg genoten van al jullie belevenissen, nieuwe ervaringen en selectie foto's. En dat er nog vele verhalen en foto's (maar natuurlijk de Oh ja-momenten) mogen volgen.

Fijne en veilige reis terug.

Jeroen

P.S. Oh ja, hou er rekening mee: hier is de temperatuur tussen de 16 en 20 graden (waarschijnlijk iets koeler dan bij jullie).
  2. Maartje:
    14 augustus 2015
    Sanne welk team speel je volgend jaar misschien moet ik dan wel tegen jou ;)
  3. Maria:
    14 augustus 2015
    We hebben echt meegenoten van jullie reisverslagen. Wij kunnen niet wachten tot wij jullie weer live horen en zien. Een heel goede terugreis en tot zondag, misschien?
  4. L.jansen:
    14 augustus 2015
    Wij wensen jullie een voorspoedige terugreis . Helaas wordt het nu hier wisslvalliger en lagere temperaturen want het is hier steeds droog en erg warm geweest. Tot Zondag.
  5. Joke:
    Geniet noch even
    Ik keek elke dag uit naar jullie belevenissen
    Een goede reis terug en tot gauw
  6. Janny:
    14 augustus 2015
    Leuk om jullie belevenissen in Thailand te mogen meelezen. Een vakantie met veel indrukken en belevenissen waar je terug in Nederland nog vaak aan zult denken. Rest nog de terugvlucht
    Goede reis.
  7. Mo:
    15 augustus 2015
    Wat zullen we het eerste klaar zetten? Hollandse hutspot, appeltaart, drop of stroopwafels? Of hebben jullie de smaak van rijst zo te pakken gekregen dat er voortaan geen piepers meer worden gegeten?
    Goede reis terugmen dan een foto avond organiseren!!!
  8. Franz:
    15 augustus 2015
    Voor veel van jullie volgers nadert het moment van weerzien. Voor ons als medereizigers nadert echter het moment van afscheid. Mede door de leuke klik met jullie 4en is het ook voor ons een relaxte vakantie geworden. Zal vandaag nog wat foto's uitwisselen en ben benieuwd naar het 'slotaccoord' van Rina. En wie weet zien we elkaar nog eens in het Brabantse