Fietsen en Treinen

11 augustus 2015 - Bangkok, Thailand

Vanmorgen gingen we met 16 personen van de groep fietsen in Chiang Mai.
We werden door 2 Songthaews opgehaald ( gisteren avond zaten we met 19 personen in en aan één Songthaew) en werden naar de rand van de stad gebracht waar we zijn gaan fietsen. Het was prachtig weer waardoor de gevoels temperatuur ver boven de 32 graden van de thermometer uitkwam.
We fietste langs tempels en door rijstvelden. Gezellig was het wel met zo'n fietsclub. Aan het einde kregen we macaroni te eten wat heerlijk smaakte. Terug bij het hotel zijn een aantal mensen het zwembad ingesprongen. De
rest is gaan douchen. We hadden nog 2 kamers tot onze beschikking. Een voor de heren en één voor de dames.
Nu zitten we in de lobby te wachten. Om 16:45 worden we opgehaald en naar het station gebracht waar we met de nachttrein naar Bangkok gaan.

Rina

1. L.jansen:
    11 augustus 2015
    Eindelijk weer eens de Hollandse macaronie!!!!
  2. Jeroen:
    11 augustus 2015
    Zo, macaroni en fietsen. Was dat geregeld om jullie weer langzaam aan de Nederlandse gewoontes te laten wennen ;-)
    En hoe was de treinteis naar Bangkok? Een mooie ervaring zeker! Ik weet nog wel van mijn treintrip van Beijing naar xi'an dat ik het fantastisch vond.
  3. Maria:
    11 augustus 2015
    Dat fietsen in een groep gezellig kan zijn, zagen wij vandaag in Scheveningen. Hadden jullie ook een helm op en een oranje hesje aan?
    Maar alle gekheid op een stokje: waarschijnlijk zagen jullie een korte samenvatting van jullie reis! En nu dan een enerverende nachtrit per trein. Ik ben benieuwd of jullie kunnen slapen, maar dat horen we vast morgen wel. En dan nog een paar dagen aan zee om bij te komen. Hopelijk met veel zon!