"Rustdag"

22 augustus 2019 - Pulau Langkawi, Maleisië

Donderdag 22 augustus

Vandaag was onze eerste dag zonder wake-up call. Tenminste als je niet met de boottocht naar de mangrove en adelaars mee ging. Wij besloten de boottocht niet te doen en dus konden we lekker uitslapen. ‘s nachts had het flink geregend in het oerwoud wat ook een bijzonder gehoor was in ons houten Chalet.
Nadat we op ons gemak het zeer uitgebreide ontbijt hadden genuttigd ( tot 10:30) besloten we naar de Village een stukje verderop te gaan. Hier werden we met een golfkarretje naartoe gebracht. Deze golfkarretjes worden ook gebruikt om je naar je lodge te brengen in het resort . Deze liggen namelijk hoog in de jungle. Hierdoor rijden de golfkarretjes als belbusjes af en aan over het resort.
Aangekomen bij de Village besloten we om ondanks de bewolking toch met de “skilift” omhoog te gaan. Dit gaf een prachtig uitzicht. Ook konden we opnieuw aapjes kijken. Daarna zijn we naar het 3D museum geweest en hebben we weer de nodige foto’s gemaakt. Ineens was het al 15:00 en de de helf van de de rustdag dus al voorbij. Het was nu wel tijd om te relaxen aan zee of zwembad.  Met natuurlijk een potje voetbal op het strand voor allw fanatieke mannen.
s’Avonds zijn we samen met 2 andere stellen met 2 taxi’s naar Pangtai Cenang gegaan waar we nog meer groepsgenoten tegen kwamen. We hebben daar met twaalven heerlijk bij een Thai gegeten en daarna via de winkels en het strand weer teruggewandeld naar de plaats waar de taxi ons had afgezet. Dat alles verliep soepel, en dat voor 20 Ringit per persoon. Morgen weer zonder wake-up call opstaan, heerlijk.
Rina

1 Ringit = ??
    gr
  2. L.jansen:
    23 augustus 2019
    Hebben de mannen eindelijk eens kunnen voetballen. (wel kleine goaltjes)