Beryaja  Beach Resort

23 augustus 2019 - Pulau Langkawi, Maleisië

Vrijdag  23 augustus

Onze 2e dag in Beryaja Beach. Helaas is Martijn weer ziek geworden, waardoor hij vandaag op bed bleef liggen. Sanne en Tom bleven vandaag in het resort. Rina en ik besloten te gaan lopen naar de waterval Seven Falls. We besloten geen taxi te nemen maar geheel te lopen. We liepen langs een alternatief pad met het water aan de rechterkant We moesten heel veel trappen omhoog en over touwbruggen. We zagen veel vlinders en hoorden apen schreeuwen. Na een uur te hebben gelopen bereikten we de vlag van Maleisië, maar nog geen waterval. We waren onder de kabelbaan terecht gekomen ipv bij de waterval. We besloten terug te keren naar het resort. We kwamen druipend van het zweet beneden aan. Onze dorst en honger lesten we bij de Subway. ‘Morgen een nieuwe poging. s middags hebben we aan het strand doorgebracht. Tom en Sanne hadden een Jetski gehuurd waarmee ze een halfuur over de zee raceten. Tom en Sanne zijn met een ander stel gaan eten in Pantai cenang , terwijl Rina en ik , met 2 andere families in het resort hebben gegeten.

Morgen onze laatste dag hier
Guido

IMG-20190824-WA0004IMG-20190824-WA0009