Aankomst in Kuala Lumpur

9 augustus 2019 - Kuala Lumpur, Maleisië

Vandaag landden we om 4 uur Maleisische tijd in Kuala Lumpur. We hadden een uur vertraging, omdat voor het opstijgen uit Doha bleek dat er nog  100 koffers mistten. Gelukkig zijn deze nog op tijd het vliegtuig  ingegaan. De twee vluchten hebben we ons vermaakt met films, spelletjes, (proberen te) slapen en kijken naar welke mensen we zagen die misschien bij ons in de groep zouden zitten. Tijdens de overstap op Doa hebben nog een hele grote teddybeer kunnen bewonderen en ook de winkels waren  nog open voor de liefhebbers om te shoppen.

Eenmaal geland op Kuala Lumpur was het tijd om onze groep te leren kennen. We zijn met 27 personen en hebben een reisleidster genaamd Fleur. Na een busreis die door alle files 2 uur duurde i.p.v. 1 uur, kwamen we eindelijk aan bij het hotel.

Omdat wij één grote familie zijn kregen wij met zn 8' en het penthouse op de  bovenste (33ste) verdieping met een prachtig uitzicht op de stad. Nadat we ons hadden opgefrist, zijn we met de hele groep gaan eten. Onze reisleidster had bij een streetfood restaurant in een echt Aziatisch straatje gereserveerd.

We hebben erg lekker gegeten en gelijk de groep wat beter leren kennen.  Morgen om half 9 moeten we weer klaarstaan voor de stadstour. Dus voor nu op tijd naar bed.

IMG-20190809-WA0002IMG-20190809-WA0001IMG-20190809-WA0010

Sanne

1. Jeroen:
    9 augustus 2019
    Altijd vervelend als koffers niet goed worden overgeheveld van het ene vliegtuig naar het andere vliegtuig. Gelukkig is het goed gekomen.
    En jeetje, een penthouse op de 33e verdieping. Dat zal wel een mooi uitzicht over Kuala Lumpur opleveren. Nu maar hopen dat de liften het blijven doen. En dat je morgen in de ontbijtzaal erachter komt dat je iets bent vergeten (en weer terug naar boven moet ;-)).

Ik wens jullie met z'n achten in ieder geval veel plezier de komende dagen.
  2. Maria:
    9 augustus 2019
    Wat een uitzicht ! Prachtig! En wat een licht! Hopelijk heeft er niemand hoogtevrees. Na zo'n lange reis had je vast niet zoveel puf meer om nog iets te doen.
    Waarschijnlijk zien jullie tijdens de stadstour veel bijzondere dingen. Ik verheug me alweer op het volgende verslag!
  3. Joke:
    Wat geweldig
    En dan ook nog in een penthouse
    Dat zal wel een gezellige boel worden met jullie
    Het begin ziet er al goed uit nu verder genieten
  4. Greetje:
    9 augustus 2019
    Geniet van t mooie uitzicht....
    Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen.
    Veel plezier bij de stadstoer.
  5. L.jansen:
    10 augustus 2019
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet maar van het korte prachtige uitzicht. Morgen Kuala Lumpur verkennen.