De laatste dag

24 augustus 2019 - Pulau Langkawi, Maleisië

Zaterdag 24 augustus

Vandaag de laatste dag in Maleisië op het eiland Langkawi. Helaas kwam vanochtend de regen met bakken uit de lucht. Na het ontbijt stopte het met regenen , zodat Rina en ik toch nog op zoek konden naar de Seven Well Falls. We besloten een taxi te nemen voor 15 Ringits, omgerekend €3,30. We moesten 600 trappen omhoog helemaal boven naar de Well. Onderweg kwamen mekkaken uit de jungle die met ons meeliepen. Het was zwaar door de warmte en de hoge luchtvochtigheid.Nadat we halverwege de trappen de waterval hadden bewonderd, zijn we naar de top gelopen waar je in de bronnen kon zwemmen. Voldaan gingen we terug naar het resort waar Martijn inmiddels wakker was geworden en een bouillon  had genuttigd. Hopelijk voelt hij zich vanmiddag beter tijdens de lange terugreis. Om 17uur lokale tijd 11 uur Nederlandse tijd worden we opgehaald en komen volgens planning om 14 uur op zondag  Nederlandse tijd  aan op Schiphol. Terwijl ik zit te schrijven nuttigen er onze laatste maaltijd in Maleisië op het strand, met het laatste Tiger biertje.
Guido

20190824_150821IMG-20190824-WA0023IMG-20190824-WA0021IMG-20190824-WA0020

1. Jeroen:
    24 augustus 2019
    Wat hebben jullie met zijn achten een mooie reis door Maleisië en Borneo achter de rug. Jammer dat Martijn op de "groepsfoto" ontbreekt (of was er niemand anders om de foto te maken ;-)). Met een volle rugzak aan reisverhalen en foto's keren jullie terug en we zijn benieuwd naar de fotoboeken.

Wij hebben in ieder geval genoten van jullie reisverhalen en foto's.

P.s. jullie kunnen de komende week het gevoel aan Maleisië en Borneo even vasthouden. De temperaturen tot aan donderdag zijn max 30 graden......
  2. Petra:
    24 augustus 2019
    Klopt wat Jeroen schrijft. Goede terugreis👍
  3. L.jansen:
    25 augustus 2019
    Leuke foto's bij de aapjes en Rina bij de Waterval.
    En dan het afscheid van het strand met een lekkere pot bier!!!
  4. Maria:
    26 augustus 2019
    Jullie hebben een geweldige vakantie gehad om nooit te vergeten! Door al je verhalen en prachtige foto’s kun je er nog lang op terugkijken en het herbeleven ! Toch ben ik heel blij dat jullie weer heelhuids teruggekeerd zijn!😘😘